Tutaj znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie:

1Jak zacząć z nami współpracę?
1. Wybierz pakiet, który najbardziej Cię zainteresował.
2. Załóż konto (Wszystkie zamówienia oraz pliki w jednym miejscu)
3. Wypełnij ankietę oraz dzienniczek żywieniowy, które dostaniesz od nas w e-mailu potwierdzającym zamówienie.
4. Odeślij wypełnione dokumenty na nasz adres mailowy: kontakt@zdrowyuklad.pl
5. W ciągu 4 dni roboczych od otrzymania dokumentów, umówimy się na pierwszą konsultację, podczas której omówimy Twoją sytuację zdrowotną i ustalimy plan działania
6. Po przeprowadzonej konsultacji w ciągu 4 dni roboczych otrzymasz wszystkie niezbędne materiały, które pomogą Ci osiągnąć wymarzony cel.
7. Zaczynamy!
2Gdzie znajdę ankiety do wypełnienia po wykupieniu pakietu?
W przypadku zarejestrowanych użytkowników:

Wejdź w Moje konto > Pliki do pobrania > Kolumna „Pobierz” > Kliknij w przycisk, aby pobrać

W przypadku niezarejestrowanych użytkowników:

Linki do pobrania ankiet znajdują w e-mailu potwierdzającym zrealizowanie zamówienia w sekcji "Pliki do pobrania"
3Nie udało mi się zapłacić przez Przelewy24 lub Blik - co teraz?
W przypadku zarejestrowanych użytkowników:

Wejdź w Moje konto > Zamówienia > Kolumna „Działania” > Zapłać

Następnie prosimy wybrać odpowiednią formę płatności i opłacić jeszcze raz.

W przypadku niezarejestrowanych użytkowników:

Prosimy sprawdzić skrzynkę odbiorczą - przy nieudanej płatności powinien przyjść e-mail z przyciskiem "Zapłać teraz".
Jeśli takowy e-mail nie doszedł, prosimy o wiadomość na kontakt@zdrowyuklad.pl